چگونه می توانم یک پرش پرتابل قابل حمل را برای اتومبیل خود انتخاب کنم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 30
نویسنده : jessica

چگونه می توانم یک پرش پرتابل قابل حمل را برای اتومبیل خود انتخاب کنم(Portable Jump Starter)؟

شروع پرش ، همچنین به آن تقویت کننده گفته می شود ، روشی برای شروع وسیله نقلیه با باتری تخلیه شده یا برق نیست. اتصال به طور موقت به باتری ماشین دیگر یا منبع تغذیه خارجی دیگر. منبع تغذیه خارجی می تواند باتری وسیله نقلیه معلول را شارژ کرده و مقداری انرژی لازم برای شروع موتور را تأمین کند تا وسیله نقلیه بتواند به طور عادی شروع به کار کند. یک پرش پرتابل قابل حمل خوب می تواند یک نجات دهنده واقعی باشد.

در زیر همه چیزهایی که باید درباره استارتاپ های پرش بدانید و نحوه انتخاب بهترین مورد برای شما وجود دارد.

1. اول ایمنی

در صورت عدم استفاده صحیح ، برق خطرناک است. خطر آسیب دیدگی ، آسیب دیدن باتری یا پرش استارت و آتش سوزی همیشه وجود دارد. این یک چیز خوب استارت پرش قابل حمل دارای چندین ویژگی ایمنی داخلی است.


2. بودجه شما

اولین چیزی که می خواهید از خود بپرسید این است که چقدر می خواهید هزینه کنید؟ به طور کلی ، هر چه بیشتر هزینه کنید ، ویژگی های بیشتری به دست می آورید و کیفیت صنایع دستی تمایل به بهتر شدن دارد. استارت های پرش با قیمت بالاتر تمایل به داشتن آمپرهای خنک کننده بیشتری دارند (CCA) ، که برای تأمین نیرو از وسایل نقلیه مهمتر مانند SUV و کامیون ها لازم است.

3. اندازه اندازه

شما می خواهید مطمئن شوید که هنگام خرید استارت پرش قابل حمل خود می توانید در فضای خودروی مورد نظر خود قرار بگیرید. برخی از پرش های پرتابل قابل حمل می توانند در زیر صندلی شما جای بگیرند ، در حالی که بعضی دیگر فقط می توانند در یک مکان با اتاق مناسب مانند صندوق عقب ماشین شما قرار بگیرند.

4- مشخصات شارژ

قدرت شروع پرش توسط آمپرهای اوج (PA) یا آمپرهای خنک کننده سرد اندازه گیری می شود. به طور کلی هرچه تعداد این تعداد بیشتر باشد ، واحد بیشتری تأمین می شود. اتومبیل های کوچک حدود 150 تا 200 CCA می گیرند.

5- دوام و قابلیت اطمینان

باتری اتومبیل شما در هوای سرد می تواند تا 50٪ بازده میل لنگ خود را از دست بدهد. اگر در جایی زندگی می کنید که زمستان ها خشن است ، یک استارت پرش را انتخاب کنید که بتواند سرما را تحمل کند.


6. ویژگی ها و لوازم جانبی

استارت پرش به خودی خود یک ابزار مهم برای اتومبیل و شما است ، اما یک استارت پرش قابل حمل را تصور کنید که دارای ویژگی ها و کارکردهای جالب دیگری است. استارت پرش عالی باتری نیز باید از شاخه های AC خانگی و از یک شارژر DC قابل شارژ باشد.

وقتی تصمیم می گیرید کدام یک برای شما مناسب است ، به این نکات توجه کنید و اشتباه نخواهید کرد: باتری با کیفیت خوب ، سبک وزن ، قابل حمل ، به اندازه کافی قدرتمند ، ایمن ، ارزش پول ، استفاده راحت و برخی از ویژگی های کمکی اضافی.

اگر هم اکنون بهترین ماشین پرش قابل حمل را برای ماشین خود جستجو می کنید ، می توانید آن را در فروشگاه آنلاین gadgetplus پیدا کنید.

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: